Geachte collega,

Op 3 & 4 oktober 2024 zal het NVVO najaarscongres georganiseerd worden door de Afdeling Orthodontie van het UMCG te Groningen. Het congres vindt plaats in de Blauwe Zaal van het Universitair Medisch Centrum Groningen. Dit is het derde en laatste opleidingsinstituut dat in de cyclus wordt aangedaan.

Het thema van het congres is tweeledig; Interdisciplinaire Samenwerking & Toekomstige Orthodontisten.

Alle sprekers zijn afkomstig uit de afdeling Orthodontie, stafleden en AIOS, en uit de afdelingen waarmee zeer intensief samengewerkt wordt, zoals MKA-chirurgie en Centrum voor Tandheelkunde en Mondzorgkunde.

Het diner én feest met DJ zullen plaatsvinden op de 10e verdieping van Forum Groningen in restaurant NOK, in het hartje van Groningen en op 8 min. lopen van het UMCG.

Het congreshotel ligt op 50 meter van NOK en een Superior Room kunt u reserveren bij de registratie voor het congres en feest!

Zoals gebruikelijk vindt op donderdag de Algemene Ledenvergadering van de NVvO plaats. Voorafgaand zal er wederom een lezing door de NZa verzorgd worden over kostenonderzoeken, zoals ook tijdens het afgelopen voorjaarscongres geschiedde (onder voorbehoud).

Het congres wordt georganiseerd vanuit de Stichting Educatie DMO en zodra het programma definitief is, wordt accreditatie aangevraagd.

Wij zien uit naar uw komst naar het UMCG! Er gaat niets boven Groningen, tenslotte!!

Team Orthodontie UMCG en Bestuur NVvO